အဖြဲ႕၏ရည္ရြယ္ခ်က္

ကၽြန္ေတာ္တို႕သည္ အဖြဲ႕အား လူအနည္းငယ္ျဖင့္ စတင္ခဲ့သည္ မွန္ေသာ္လည္း၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕တြင္ ထိုအဖြဲ႕အတြက္ ေလးနက္ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ႏွင့္ ၾကီးမားေသာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တို႕ ရိွခဲ့ပါသည္။ ပြင့္လင္းစြာေျပာရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုး (အဖြဲ႕၀င္မ်ား)သည္ ပစၥည္းဥစၥာႁကြယ္၀ေသာလူမ်ား မဟုတ္သလို၊ အခ်ိန္ပိုေနၾကေသာ လူမ်ားလည္း မဟုတ္ၾကပါ။ အားလံုးသည္ ကိုယ့္ဘ၀အတြက္ ကိုယ့္နည္း ကို္ယ့္ဟန္ျဖင့္ ရုန္းကန္ေနရေသာ အေျခခံ လူတန္းစား မ်ားသာျဖစ္ၾကပါသည္။ သို႕ျဖစ္၍ ဤအဖြဲ႕အား အေပ်ာ္သေဘာျဖင့္ မဟုတ္သလို၊ (hero)လုပ္ခ်င္၍ (သို႕)လူသိမ်ားလို၍ လုပ္ျခင္းလည္း မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အားလံုးသည္ အထက္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ့ေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ (၃)ခုေၾကာင့္သာ မိမိတို႕၏ ေခၽြးနည္းစာမ်ားမွ လုပ္အားခမ်ားျဖင့္၊ တဖန္ မိမိတို႕၏ ရုန္းကန္ေနရေသာ အခ်ိန္မ်ားမွ မိမိတို႕တတ္ႏိုင္ သေလာက္ အခိ်န္မ်ား ေပးကာ လုပ္ေဆာင္ဖို႕ ရည္ရြယ္ထားၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ တိက်ေသာ စည္းမ်ည္း၊ စည္းကမ္းမ်ားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရည္ရြယ္ထားေသာ လုပ္ငန္းမ်ားကို အျဖစ္သေဘာမ်ိဳးမဟုတ္ပဲ၊ ထိေရာက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ သြားမည္ျဖစ္ပါသည္။ တကယ္ပညာလိုခ်င္စိတ္ရိွျပီး၊ အမွန္တကယ္ႏြမ္းပါးေသာ ညီငယ္၊ညီမငယ္မ်ားကိုသာ ေရႊးခ်ယ္၍ အေထာက္အပ့ံေပးသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုသို႕ အေထာက္အပ့့ံေပးရာတြင္ နည္းလမ္းအမိ်ဳးမ်ိဳးျဖင့္ ထိေရာက္စြာ အကူအညီ ေပးသြားႏိုင္ရန္ ကၽြန္ေတာ္တို႕အေနျဖင့္ ရည္ရြယ္ထားရိွပါသည္။ ထို႕အျပင့္ အဖြဲ႕အားလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႕ မရွိေတာ့သည့္တိုင္ အစဥ္တည္တ့ံေနေသာ ပညာေရး အေထာက္အကူျပဳ လူမႈေရးပရဟိတ အဖြဲ႕တစ္ခုအျဖစ္ တည္ရိွ ေနေစရန္လည္း ၾကိဳးပမ္းသြားမည္ ျဖစ္ပါသည္။

0 Comments: